Denumirea companiei: Intelligent Marketing Solutions SRL
Cod unic de inregistrare: RO36693404
Nr. Reg. Comertului: : J40/14360/2016
Adresa sediu social: Bucuresti, Bucuresti, Str. Slt Erou Gh Ionescu nr 1 ap. 9 cam 3,
Magazin online

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice în scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, în cazul prestarilor de servicii, de la încheierea contractului. Se calculeaza 14 zile calendaristice din momentul în care consumatorul sau o alta persoana terta (exclus curier) intra în posesia produselor. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului si recomandam utilizarea aceluiasi serviciu de transport folosit pentru receptionarea produselor la adresa Calea Bucuresti 36A Oradea Bihor

INTELLIGENT MARKETING SOLUTIONS S.R.L. (denumit si Vanzator) va înapoia contravaloarea produselor din comanda în cel mai scurt timp posibil din momentul primirii produselor returnate fara contravaloarea returului care este suportat de catre client.

Definitia contractului de vânzare: orice contract în temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator, iar consumatorul plateste sau se angajeaza sa plateasca pretul acestora, inclusiv orice contract care are drept obiect atât produse, cât si servicii. 

Încheierea contractului are loc în momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acesteia. 

Exercitarea dreptului de retragere pune capat obligatiilor partilor contractuale. Produsul returnat trebuie sa fie în aceeasi stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, cu sigiliul intact si documentele care l-au însotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, socuri, urme de folosire, interventii neautorizate, lipsa sigiliului, sigiliu deteriorat, etc. În cazul foliilor de protectie, în momentul îndepartarii sigiliului se pierde dreptul la retur.

Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca transmisa prin e-mail.

Prevederile OUG 34/2014 se aplica doar consumatorului definit ca orice persoana fizica sau grup de persoane fizice constituite în asociatii asa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.

Produsele returnate trebuie sa fie în aceeasi stare în care au fost primite, în ambalajul original, cu etichetele intacte si împreuna cu toate documentele primite (factura, certificate de garantie, instructiuni de utilizare, etc.) chiar si atunci când returnarea îi este imputabila furnizorului: produse gresit ambalate, produse gresit livrate sau produse cu defecte de fabricatie.

Pentru comenzile expediate la nivel national, prin curier rapid, costul este de 15 Lei indiferent de adresa cumparatorului. În cazul de retur, costurile de livrare pentru comenzile expediate la nivel national prin curier rapid nu se ramburseaza.

Consumatorul este responsabil doar în ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. În conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul (47) din prezentare: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le mânuiasca si sa le inspecteze în acelasi mod în care i s-ar permite sa o faca într-un magazin. De exemplu, consumatorul ar trebui sa pozitioneze folia peste ecranul dispozitivului fara a îndeparta sigiliul. Astfel, consumatorul îsi poate forma o idee despre produsul achizitionat. 

Conform art. 16, lit. e si f din OUG 32/2014, foliile de protectie sunt exceptate de la retur daca acestea au sigiliul îndepartat (chiar si partial).

IMPORTANT! Foliile de protectie au un sigiliu aplicat pe spate. Acest sigiliu permite consumatorului sa testeze folia pe ecranul dispozitivului fara a pierde dreptul la retur. Odata ce sigiliul a fost îndepartat de pe folie, chiar si partial, consumatorul este de acord cu produsul achizitionat si îsi asuma responabilitatea ca a citit si ca va respecta instructiunile de montaj. Îndepartarea sigiliului (chiar si partial) sau nerespectarea instructiunilor de montaj atrag dupa sine nevandabilitatea produsului si implicit pierderea dreptului la retur.

Obligatiile care revin INTELLIGENT MARKETING SOLUTIONS S.R.L.
Va rambursa contravaloarea produselor în maximum 14 zile calendaristice calculate din momentul în care consumatorul trimite formularul de retur. Suma rambursata nu va include costurile de livrare pentru comenzile expediate la nivel national. Termenul de rambursare este respectat daca produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile. Rambursarea sumelor se va face folosind aceleasi modalitati de plata rezonabil aplicabile (în cazul platii numerar la livrare, rambursarea se va face exclusiv prin transfer în contul bancar transmis prin formularul de retur).

Obligatiile care revin consumatorului 
Produsele sunt predate unei persoane autorizate (curier desemnat) fara întârziere nejustificata si în decurs de maxim 14 zile calendaristice de la anuntarea deciziei de retragere din contract. Consumatorul suporta costurile de returnare. Consumatorul este responsabil doar în ce priveste diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. 

  1. RETUR DE PRODUSE

Puteti solicita returul de produse în urmatoarele cazuri: 
•    Produsul livrat nu corespunde asteptarilor. Produsul returnat trebuie sa fie în aceeasi stare în care a fost livrat (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, cu sigiliul intact si documentele care l-au însotit). În acest caz, conform O.U.G. 34/2014, art 14, alin. 2, costurile aferente taxei de livrare pentru retur sunt în responsabilitatea consumatorului.
•    Produs în colet deteriorat. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul poate fi fotografiat si se poate întocmi un proces verbal împreuna cu reprezentantul firmei de curierat în care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral în momentul în care intrati în posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata în considerare. În cazul în care se utilizeaza un transportator însarcinat de catre consumator, riscul este transferat în momentul livrarii produselor catre transportator. 
•    Produse livrate/ambalate gresit. În cazul în care s-a livrat alt produs decât cel comandat. În acest caz, costurile de transport pentru retur sunt suportate de catre noi.

Mentiune 
În toate cazurile de mai sus, produsele trebuie returnate în starea în care au fost primite, în ambalajul original si însotite de toate accesoriile si documentele originale, inclusiv eventualele cadouri care au insotit produsul respectiv. Deteriorarea produselor sau punerea într-o stare ce face imposibila revânzarea lor duce la refuzarea returului. 

Vanzatorul va putea amana rambursarea sumei pana la primirea Bunurilor vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi Bunurile (se va lua data cea mai recenta).

In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, si a fost deja achitat, acesta din urma va informa Clientul/Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 14 (paisprezece) zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt sau de la data la care Cumparatorul si-a exprimat in mod expres intentia de reziliere a Contractului.

Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

Adresa de retur: Oradea, Bihor, Calea Borsului nr. 36A - Intelligent Marketing Solutions SRL

Alege si alt produs de mai jos si
platesti o singura taxa de transport

Acest site foloseste cookies. Mai multe detalii »
Sunt de acord