magazin Okapi Electronics

Denumirea companiei: PREMIUM APPLIANCES S.R.L.
Cod unic de inregistrare: 29880221
Nr. Reg. Comertului: : J12/620/2012
Adresa sediu social: Cluj-Napoca, Cluj, Str. Fagului, nr. 57C, ap. 3,
Magazin online de produse

Returnarea produselor
Adresa de retur: str. Unirii, nr. 57, Aiud, Alba

Consumatorul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:

• Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de KUBEX.

• Produse ce au fost livrate gresit. Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat, iar Consumatorul va refuza receptia. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de KUBEX.

• Renuntarea la cumparare
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv,in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau,in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului.

Pentru analizarea solicitarii de retur/inlocuire, clientul va primi un raspuns din partea conducerii KUBEX in maxim 2 zile lucratoare. In cazul solicitarii unui alt produs se va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. In situatia in care clientul opteaza pentru un produs mai ieftin, diferenta de pret nu se va returna. KUBEX va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat produsul cumparat initial, daca acesta indeplineste conditiile de returnare specificate mai jos.

Rambursarea contravalorii produsului ori, dupa caz, inlocuirea acestuia, se va face in cel mult 14 de zile calendaristice de la retur. Returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor fara penalitati si fara invocarea unui motiv, se poate efectua in urmatoarele conditii:

• In cazul in care produsele au un sigiliu specific categoriei (de ex IT&C, unde sigiliul este aplicat de producator direct pe produs), acesta nu are voie sa fie desfacut. Desigilarea acestuia duce automat la pierderea garantiei, conform conditiilor mentionate de producator in certificatul de garantie, cat si la imposibilitatea de a fi returnat conform OG34/2014.

• Starea produselor achizitionate trebuie sa fie la fel in momentul receptiei:
- ambalarea in conditii optime pentru trensport a produsului
- accesoriile complete
- consumabile originale sigilate
- documentele aferente achizitiei (instructiuni de utilizare, certificat de garantie, documente fiscale)

• In cazul aparatelor care utilizeaza consumabile (conform manualului de utilizare si certificatului de garantie), returnarea acestora se poate face daca produsul prezinta aceleasi caracterisitici ca in momentul receptionarii produsului (de ex. cartus original sigilat).

• In cazul aparatelor de ingrijire personala (epilatoare, aparate de ras etc), returnarea poate fi facuta in urma unei expertize care sa confirme mentinerea conformitatii din momentul achizitiei (din punct de vedere estetic si functional, sanitar, uzura morala).

• In cazul produselor pentru care la livrare se efectueaza proba, Consumatorul nu le poate returna cu defecte estetice sau defectiuni datorate utilizarii neadecvate.

Vanzatorul isi rezerva dreptul ca, in momentul receptionarii produsului de la client, daca se constata lipsa de conformitate (produsul nu mai prezinta aceleasi caracterisitici ca in momentul achizitionarii : estetic, functional sau consumabile sigilate), sa trimita produsul clientului, in aceeasi stare in care a fost returnat, pe costurile acestuia sau sa solicite expertiza si deviz de cost unitatii autorizate de furnizor pentru a readuce produsul la conformitate. Contravaloarea serviciilor de readucere la conformitate va fi retinuta din contravaloarea produsului, clientul fiind anuntat in prealabil. Rambursarea contravalorii produsului conform reglementarilor legale se va face in cel mult 30 de zile de la retur.

Aceste dispozitii se aplica conf. O.G. 34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.

In toate cazurile returnarii/inlocuirii produselor ca urmare a renuntarii la cumparare, costurile de returnare/inlocuire sunt suportate de catre client. Renuntarea la cumparare in mod repetat va putea fi considerata un abuz. In cazul in care pentru produs este emis un certificat de garantie si se constata neconformitatea in perioada de garantie, se va dispune masura reparatorie cu respectarea OG 21/1992, O.G. 9/2016 si a altor dispozitii legale in vigoare.

Produse de SEZON – Aere conditionate fixe In cazul aparatelor de aer conditionat fixe, daca produsul a fost instalat de catre personal autorizat (in conformitate cu informatiile mentionate pe certificatul de garantie) sau neautorizat (in urma optiunii clientului), reglementarile legale mentionate in OG 34/2014 nu se mai aplica. Orice actiune de instalare se finalizeaza prin prezentarea instructiunilor de utilizare si intretinere, prin prezentarea modului de folosire si prin predarea aparatului in perfecta stare de functionare, clientul dandu-si acordul pentru amplasamentul aparatului.

Nota: In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul si cutia originala, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.).

Nu se pot returna produsele comandate online care sunt ridicate direct din magazinele firmei, intrucat acest tip de achizitie, prin natura sa (legatura directa dintre vanzator si cumparator in momentul achizitiei) nu intra sub incidenta Ordonantei de Urgenta 34/2014, unde contract la distanta = contractul de furnizare de produse sau servicii incheiat intre un comerciant si un consumator, in cadrul unui sistem de vanzare organizat de catre comerciant, care utilizeaza in mod exclusiv, inainte si la incheierea acestui contract, una sau mai multe tehnici de comunicatie la distanta (tehnica de comunicatie la distanta = orice mijloc ce poate fi utilizat pentru incheierea unui contract intre comerciant si consumator si care nu necesita prezenta fizica simultana a celor doua parti).

Alege si alt produs de mai jos si
platesti o singura taxa de transport

Acest site foloseste cookies. Mai multe detalii »
Sunt de acord