Cod produs: 2678437
Carte recomandata de . Traducere de Kiki Vasilescu. Ati ales un sediu elegant si l-ati mobilat cu gust. Ati creat o identitate de companie care reflecta cum nu se poate mai bine caracteristicile afacerii pe care o conduceti si ati trimis machete publicitare la toate revistele de specialitate. V-ati instruit angajatii in cadrul unor programe de training. Cu toate acestea firma nu are succesul naucitor pe care l-ati preconizat. De ce? Probabil ca ati uitat un lucru esential: clientii. Pentru a putea reusi in afaceri trebuie sa le cunoasteti asteptarile preferintele si antipatiile. Harry Beckwith un reputat specialist in marketing va ofera aceasta sansa. Dupa ce veti citiCe doresc clientii nostri veti putea vinde orice oricui.Cuprins:Posibilele dumneavoastra afaceri • Cele 14 principii ale planificarii • Efectul placebo al marketingului • Ce stiu clientii potentiali • O descoperire surprinzatoare • Cum sa va exprimati ca un profesionist • De ce superlativele esueaza lamentabil • Puterea lui „tu” • Cea mai rapida cale de a fi crezut • O stratagema pentru a va imbunatati prezentarea • Intelegerea simbolurilor • Banii nu pot cumpara loialitatea • Zece reguli de comportament in afaceri
Politica de returnare - Vezi mai multe
Categorii: SF
Cod produs: 2678437
OfertEle - Relatii clienti
Avem 2 solutii pentru tine:
Vreau si eu sa fiu la curent cu noile reduceri, branduri, tendinte.
Prin continuare declari ca esti de acord cu Politica de confidentialitate si Termenii si Conditiile site-ului.
Pentru a salva permanent acest produs, te rugam sa te loghezi sau sa Creeazi cont nou »
Alege culoarea si marimea care ti se potrivesec!
Alege culoarea si marimea care ti se potrivesec!
Încă nu te-ai abonat la newsletterul ele?
Fii primul care află cele mai bune promoții!
Aboneaza-te la noutati