Cod produs: 301207
Cum sa ne purtam cu clientii rauvoitori, sefii autoritari si colegii nesuferiti Comunicarea cu oamenii dificili prezinta tehnici validate prin care sa cooperam mai bine cu colegii de munca, in conditii de stres si nervozitate reduse si incredere si entuziasm crescute. Sunt nervosi, maniosi, nerabdatori, impertinenti, insensibili sau prea sensibili, sunt oameni cu care ne e greu sa comunicam. Comportamentul lor este suparator, comunicarea cu ei ne oboseste. Ne sunt sefi sau subordonati, dar si prieteni sau rude. Nu-i putem ocoli si n-avem sanse sa-i schimbam. Care-i solutia ? Roberta Cava ne propune sa privim interactiunea ca pe o strada cu doua sensuri. Sa comunici eficient inseamna sa ai grija ce vorbesti. De obicei, suntem tentati sa reactionam la fel, fie ca avem de-a face cu oameni nervosi, maniosi sau impertinenti, fara sa ne dam seama ca, procedand asa, ajungem sa fim controlati de situatia creata, si nu s-o controlam...
Categorii: Dezvoltare personala
Cod produs: 301207
OfertEle - Relatii clienti
Avem 2 solutii pentru tine:
Vreau si eu sa fiu la curent cu noile reduceri, branduri, tendinte.
Prin continuare declari ca esti de acord cu Politica de confidentialitate si Termenii si Conditiile site-ului.
Pentru a salva permanent acest produs, te rugam sa te loghezi sau sa Creeazi cont nou »
Alege culoarea si marimea care ti se potrivesec!
Alege culoarea si marimea care ti se potrivesec!
Încă nu te-ai abonat la newsletterul ele?
Fii primul care află cele mai bune promoții!
Aboneaza-te la noutati